W rozdziale tym, przedstawione ćwiczenia rozwijają umiejętności z zakresu tworzenia własnych obiektów na podstawie prostych, krzywych oraz edycji węzłów.

 

Ćwiczenia:

  1. Kolory kart: Kier - modelowanie obiektów za pomocą krzywych
  2. Kolory kart: Pik - modelowanie obiektów za pomocą krzywych
  3. Kolory kart: Trefl i Karo - modelowanie obiektów za pomocą krzywych
  4. Igła - modelowanie kształtu liter (X7)
  5. Żaglówka - modelowanie obiektów za pomocą krzywych (X7) Nowość
  6. Lokomotywa - wykończenia - modelowanie obiektów za pomocą krzywych
  7. Znicz - modelowanie obiektów za pomocą krzywych

 

Zapowiedź ćwiczeń:

  1. Fale - modelowanie krzywych
  2. Drzewo - tworzenie rysunku na bazie krzywych
  3. Jamnik -  tworzenie rysunku na bazie krzywych