6. Naciśnij kombinację klawiszy <Ctrl+D> aby stworzyć drugi taki sam obiekt (duplikat). Umieść go tuż nad poprzednim (czerwona strzałka).
7. Za pomocą Wskaźnika zaznacz wszystkie prostokąty kiosku (nadbudówki) łodzi podwodnej. Następnie wycentruj obiekty (wyrównaj według osi pionowej) naciskając na klawiaturze klawisz <C> (samo „c”).
Wskazówka: aby zaznaczyć kilka obiektów na raz „obrysuj” je wskaźnikiem. Aby tego dokonać kliknij i przytrzymaj lewy klawisz myszki w miejscu niebieskiej strzałki. Przesuń myszkę w miejsce strzałki zielonej i puść klawisz myszki.
8. Za pomocą narzędzia Prostokąt (czerwona strzałka) narysuj prostokąt o wymiarach 3,5x10 mm (niebieska strzałka). Nowo narysowany prostokąt umieść tak by lekko nachodził na dach kiosku (zielona strzałka).
9. Narysuj drugi prostokąt peryskopu (czerwona strzałka) o wymiarach 7,5x3,5 mm (niebieska strzałka).
10. Za pomocą Wskaźnika zaznacz oba prostokąty peryskopu (czerwone strzałki). Aby wyrównać prostokąty do prawej naciśnij klawisz <R> a następnie by wyrównać do góry naciśnij klawisz <T>. Sprawdź czy Twój peryskop nadal lekko nachodzi na kiosk łodzi. Jeśli nie – dosuń go.